Seo International

FĂĄ dit brand til at vokse internationalt

Et af de vigtigste aspekter, og et af de første, du bør tage hensyn til, er SEO.

Vi udvikler marketingindsatser på sociale medier for at bringe dit brand tættere på forbrugerne.

Hvad er international SEO?

Som du sikkert allerede ved, er SEO eller søgemaskineoptimering en række teknikker, der tjener til at forbedre et websteds synlighed i de organiske resultater i søgemaskinerne på internettet. Dette er vigtigt, da resultater, der ligger tættere på toppen af resultatindekset, får mange flere besøg.

Typer af SEO, vi tilbyder.

Der findes forskellige typer af SEO. De præsenteres nedenfor.

Lokal SEO

Det drejer sig om at optimere dit websted for at placere det lokalt, dvs. i din by. Et godt eksempel er en restaurant, lad os sige, i Barcelona. Det giver god mening, at den rangerer højt i lokale søgeresultater i Barcelona og omegn, men ikke i Sevilla, Madrid eller andre byer.

National SEO

I dette tilfælde taler vi om at optimere dit websted, så det er godt placeret i dit land. Det kan være en franchise, der er spredt ud over hele Danmark, eller en netbutik, der kun leverer nationalt.

International SEO

International SEO, som vi vil fokusere på i dag, har til formål at optimere dit websted til at tiltrække trafik ikke kun fra din by, stat eller dit land, men fra forskellige lande og sprog.

Det er vigtigt at udarbejde en international SEO-strategi, hvis du overvejer at internationalisere din virksomhed; en proces, der vil hjælpe dig med at øge din konkurrenceevne, konsolidere dit produkt eller brand, vokse og opnå stordriftsfordele og dermed lavere omkostninger.

international seo
world, earth, globe-3258865.jpg

Vi udvikler en trin-for-trin international SEO-strategi

Der er visse nøgleaspekter, som vi vil gøre for at gennemføre en international SEO-strategi:

  1. Undersøgelse af den målgruppe, du ønsker at henvende dig til.
  2. Undersøgelse af konkurrencen.
  3. Udvælgelse af det indhold, du vil bruge, ved hjælp af en søgning efter nøgleord.
  4. Tilpasning af indholdet.
  5. Webstruktur.
  6. Hosting.
  7. Google Search Console.
  8. Hreflang tag.
  9. Opbygning af links.
  10. Sociale netværk.

Men det vigtigste er at undersøge den målgruppe, som vi ønsker at henvende os til.

Dette trin er meget, meget vigtigt: Du skal forstå, hvordan brugerne er i de forskellige lande, som du er interesseret i. Nogle af de punkter, som du bør definere meget nøje, er:

Hvilke søgemaskiner de bruger: Selv om det er rigtigt, at Google er søgemaskinen par excellence, er der lande, hvor andre søgemaskiner har større vægt.
Hvad er deres internetadgang: Det er vigtigt at vide, om de har begrænsninger med hensyn til adgang til internettet.
Hvilke enheder de bruger til at fĂĄ adgang til internettet: mobiltelefoner, computere, tablets osv.
Sprog: hvordan de taler, hvilke udtryk de bruger osv.

adults, people, international-3984852.jpg

Har du lyst til at starte et projekt med os?

Vi søger alle virksomheder, der ønsker at udvikle digital markedsføring i DANMARK.